För bra för att vara sant

Shieet, vad duktiga vi har varit idag. Blev först en sväng till Tenton med vår PT. Han körde hårt med oss!
Precis som de ska vara! Därefter tog vi en buss till simhallen och lekte lite med en boll, träning det också vet ni hehe;)
Kan inte med ord beskriva hur less jag är just nu, mina ben känns som gelé.
Orkar knappt bära upp mig själv. Knäna ger vika direkt, har en känsla av att jag kommer att ha en skön träningsvärk imorgon...om jag ens kommer att kunna gå återstår att se!
Efter all träning var vi självklart tvungna att belöna oss själva med en delicious  chokladkaka.
Härligheter!
Söta rara Mette kommer nog att lägga in några eeh...fina bilder sen gymmet idag senare ikväll. Så håll utkik kära vänner!

Kommentarer
Postat av: maddemårtensson.

Vill du bli dagens blogg?

anmäl dig så utser jag vem som vinner imorgon.



kram / madde

2010-10-08 @ 19:04:06
URL: http://blondinmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0